Nečekané prázdniny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nečekané prázdniny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nečekané prázdniny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
Může jedno evakuované děcko najít místo, kam by mohlo patřit? Je září 1939 a Londýn se připravuje na druhou světovou válku. Začínají se narychlo stavět protiletecké kryty a lidé si musejí zatemnit okna. Desetiletou Shirley vzbudí maminka nezvykle brzy a řekne jí, že si musí rychle sbalit.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nečekané prázdniny je 224 Kč

Výběr knih autora Jacqueline Wilson

Zobrazit všechny knihy autora Jacqueline Wilson
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.