Vánoční překvapení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční překvapení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční překvapení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční překvapení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Vánoční překvapení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vánoční překvapení - Wilsonová Jacqueline. Hetty Featherová a zimní svátky V nalezinci se slaví Vánoce a Hetty Featherová dostane nečekaný dárek. Její radost však vyvolá žárlivost, která přeroste do maléru. Nepřející vrchní sestra Bottomlyová Hetty zatrhne všechny sváteční dobroty a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční překvapení je 198 Kč

Výběr knih autora Jacqueline Wilson

Zobrazit všechny knihy autora Jacqueline Wilson
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.