Nechat jít - Osvobození od minulosti a otevření se novým začátkům

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 430 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nechat jít - Osvobození od minulosti a otevření se novým začátkům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nechat jít - Osvobození od minulosti a otevření se novým začátkům koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ve snaze vyhnout se bolesti z negativních pocitů dělají lidé až zoufalé věci. Snaží se přicházející pocity potlačovat, popírat nebo naopak ventilovat. Cesta k vysvobození však vede skrze jejich rozpoznání, uznání, odevzdání a propuštění. „Nechat jít znamená být si vědom určitého pocitu, dovolit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nechat jít - Osvobození od minulosti a otevření se novým začátkům je 430 Kč

Výběr knih autora David R. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora David R. Hawkins
Výběr knih vydavatele BOHEMICA BOOKS

Zobrazit všechny knihy vydavatele BOHEMICA BOOKS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.