Já: Realita a subjektivita, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 385 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já: Realita a subjektivita, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já: Realita a subjektivita, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je vyvrcholením trilogie, do které patří společně s tituly Moc versus síla a Vševidoucí Já. Dr. David Hawkins v ní vysvětluje a popisuje podstatu, povahu a vývoj vědomí od svého prvotního výskytu jako život na Zemi, přes evoluci jako lidské ego až po transcendenci ega jako duchovní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já: Realita a subjektivita, 2. vydání je 385 Kč

Výběr knih autora David R. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora David R. Hawkins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.