Nefajčiť zakázané!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nefajčiť zakázané! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nefajčiť zakázané! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Není skladem

Nefajčiť zakázané! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prvá slovenská "fajčiarska antológia", 31 poviedok o fajčení od známych slovenských autorov, vrátane štyroch zahraničných. Autori: Peter Krištúfek Daša Čejková Uršuľa Kovalyk Balla Michal Hlatký Marián Grupač Juraj Raýman Katarína Tholtová Bene Aladár Hrča Agda Bavi Pain Tony Gaal Eman Erdélyi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nefajčiť zakázané! je 175 Kč


Výběr knih vydavatele Miloš Prekop - AND

Zobrazit všechny knihy vydavatele Miloš Prekop - AND
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.