Nejlepší recepty z barbecue

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší recepty z barbecue koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vůně masa opékajícího se na grilu je typicky letní záležitost, spojená s posezením na zahradě v kruhu rodiny a přátel. V této knize najdete mnoho lahodných receptů, užitečných návodů a tipů, stejně jako přehled potřebného grilovacího vybavení. Ať už preferujete klasiku v podobě burgerů či…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Rákosníková, Rok vydání : 2016
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.