Nejšťastnější miminko v okolí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nejšťastnější miminko v okolí aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Nejšťastnější miminko v okolí, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Harvey Karp, uznávaný pediatr a odborník na vývoj dětí, je autorem zcela ojedinělé a originální publikace, v níž opět s humorem, laskavostí i sympatickým zaujetím provádí rodiče situacemi každodenního života. Kniha je plná tipů, rad, nápadů, metod, vtipných postřehů, citátů, příběhů ze života,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Harvey Karp

Zobrazit všechny knihy autora Harvey Karp
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.