Nemám nič proti realite

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemám nič proti realite koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemám nič proti realite koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Nemám nič proti realite; Autor: Šípková Ružena; Ružena Šípková sa narodila 10. októbra 1977 v Myjave. Blízky vzťah má k Trnavskému samosprávnemu kraju, a to zvlášť k Seredi, kde žije jej matka. Autorka zmaturovala na Dievčenskej odbornej škole v Starej Turej v odbore Obchod a podnikanie …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemám nič proti realite je 98 Kč

Výběr knih autora Ružena Šípková

Zobrazit všechny knihy autora Ružena Šípková
Výběr knih vydavatele SnowMouse Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele SnowMouse Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.