Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul je dostupný aj v kolekcii 1-8 za skvelú cenu!Sherlock Holmes, podobne ako mnohí veľkí umelci, žil pre samo svoje umenie a často odmietol pomôcť boháčom a mocným tohto sveta, ak v ňom ich prípad neprebudil záujem. Na druhej strane obetoval týždne tej najintenzívnejšej práce záležitostiam…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sherlock Holmes 5: Návrat Sherlocka Holmesa je 362 Kč

Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele SnowMouse Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele SnowMouse Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.