Nemesis the Warlock - The Definitive Edition, volume 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 562 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemesis the Warlock - The Definitive Edition, volume 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis the Warlock - The Definitive Edition, volume 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
562 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Nemesis the Warlock - The Definitive Edition, volume 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
562 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Nemesis the Warlock is back in print, and better than ever in these new Definitive editions of the classic 2000 AD storyline. Written by Pat Mills (Marshal Law) and drawn by Kevin O'Neill (League of Extraordinary Gentlemen), this series is set to match the Essential Judge Dredd line in terms…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemesis the Warlock - The Definitive Edition, volume 2 je 620 Kč

Výběr knih autorů Pat Mills , Bryan Talbot , Kevin O´Neill

Zobrazit všechny knihy autora Pat Mills, Bryan Talbot, Kevin O´Neill
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.