Nenuťte mě na nočník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nenuťte mě na nočník aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Nenuťte mě na nočník!, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Kniha: Nenuťte mě na nočník -- Vývoj dítěte a jeho výchochova k suchým nocím; Autor: Velemínský Miloš ml., Velemínský CSc. MUDr. Miloš; – Malé dítě potřebuje čas, aby se naučilo udržovat moč a stolici. Netrpělivost rodičů, nerespektování individuálního zrání potomka a uspěchaná výchova k…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.