Neobzeraj sa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neobzeraj sa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Neobzeraj sa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Za druhý prípad inšpektora Sejera získala autorka v jednom roku cenu za najlepšiu nórsku detektívku roka aj cenu za najlepšiu škandinávsku detektívku. V malom mestečku pod horami sa deti môžu bezstarostne hrávať a rodičia sa neboja púšťať ich von bez dozoru. Keď však malá Ranghild pri jazere…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neobzeraj sa je 284 Kč

Výběr knih autora Karin Fossum

Zobrazit všechny knihy autora Karin Fossum
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.