Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
História nezostane nikdy tak celkom pochovaná a už vôbec nie zabudnutá. Či už tajomstvo saudskej kráľovskej rodiny, alebo spomienka na bezvýznamnú otrokyňu sa môže kedykoľvek vrátiť v podobe Pandorinej skrinky, ktorá čaká na svoje otvorenie. Dej knihy nie je iba príbehom o láske, ale aj o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesmieš ma milovať Prekliaty tanzanit je 353 Kč

Výběr knih autora Monika Wurmová

Zobrazit všechny knihy autora Monika Wurmová
Výběr knih vydavatele Gabriela Kocmálová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gabriela Kocmálová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.