Nedotknutelný

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nedotknutelný koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedotknutelný koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedotknutelný koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nedotknutelný koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Ráhul, mladík z indické Bombaje, se živí čištěním veřejných toalet a příležitostným okrádáním turistů. Je příslušníkem nejnižší společenské kasty nedotknutelných a život pro něj nemá smysl. S Julijou, naivní a chudou dívkou z Ukrajiny, se život nemazlí. Přesto se rozhodne vzepřít svému údělu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nedotknutelný je 411 Kč

Výběr knih autora Monika Wurmová

Zobrazit všechny knihy autora Monika Wurmová
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.