Nesmírný, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nesmírný, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmírný, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oddělení Q je znovu v pohotovosti. Šéfa oddělení Q Carla Morcka vyruší z obvyklého ranního šlofíku v práci telefon. Neznámý kolega, policista z ostrova Bornholm, ho požádá o pomoc, ale Carl odmítne. O několik hodin později za to ponese následky a svou tvrdohlavou asistentku Rose tentokrát…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesmírný, 1. vydání je 293 Kč

Výběr knih autora Jussi Adler-Olsen

Zobrazit všechny knihy autora Jussi Adler-Olsen
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.