Sedm metrů čtverečních - brož.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sedm metrů čtverečních - brož. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm metrů čtverečních - brož. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm metrů čtverečních - brož. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm metrů čtverečních - brož. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm metrů čtverečních - brož. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Carl Morck a oddělení Q se vracejí se závěrečným desátým případem Vánoce 2020. Carl Morck sedí v poutech na zadním sedadle policejního auta, které míří do věznice Vestre. Po patnácti letech ho dostihl dávný brutální případ, a pokud bude obviněn z obchodu s drogami a vraždy, mohlo by mu to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sedm metrů čtverečních - brož. je 281 Kč

Výběr knih autora Jussi Adler-Olsen

Zobrazit všechny knihy autora Jussi Adler-Olsen
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.