Nesnažit se být dobrý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesnažit se být dobrý koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis

Knížka obsahuje úvahy na téma dobra a zla ve světě a v osobním životě. Autor se v ní dělí o svou zkušenost, o svůj pohled, kterému již nestačí tradiční rozdělení. Jako zásadní inspirační zdroj vidí v biblickém podobenství O marnotratném synu, které podle jeho názoru běžnou dichotomii dobra a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesnažit se být dobrý je 272 Kč

Výběr knih autora Filip Rychlebský

Zobrazit všechny knihy autora Filip Rychlebský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.