Pišlické příběhy II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pišlické příběhy II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pišlické příběhy II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pišlické příběhy II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Pišlické příběhy II; Autor: Rychlebský Filip; Dalších pět příběhů slavných pišliků - dřevěných figurek - kteří ožívají v pokojíčku Jáchyma a jeho sester. Co tentokrát provede Jalda, Líkas, Feďuša a Gemilka? Budou cestovat, střílet z praku, vyrábět periskop a samozřejmě zase polezou na ..…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pišlické příběhy II je 253 Kč

Výběr knih autora Filip Rychlebský

Zobrazit všechny knihy autora Filip Rychlebský
Výběr knih vydavatele Kosmas s.r.o.(HK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kosmas s.r.o.(HK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.