Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 75 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
75 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Second star to the right and straight on to mourning...A fairy tale retelling like no other from the imagination of Jessa Hastings.*Never . . . is an awfully long time.Growing up, Daphne always knew Peter Pan would come for her. The way he'd come for her mother, and her grandmother Wendy before…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Never: The brand new series from the author of MAGNOLIA PARKS, 1. vydání je 344 Kč

Výběr knih autora Jessa Hastings

Zobrazit všechny knihy autora Jessa Hastings
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.