Nevestin bozk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevestin bozk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nevestin bozk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevestin bozk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bohatý a arogantný Gabriel Penhallow cíti, že nastal čas nadviazať na rodinnú tradíciu – nájsť si poslušnú nevestu, splodiť dediča a ďalej žiť po svojom vo formálnom manželstve. Tak to u Penhallowcov fungovalo od nepamäti a Gabriel nemá záujem niečo na tom meniť. No jediný okamih slabosti s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevestin bozk je 318 Kč

Výběr knih autora Berne Lisa

Zobrazit všechny knihy autora Berne Lisa
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.