New Opportunities Pre-Intermediate Language Powerbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Opportunities Pre-Intermediate Language Powerbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Krátký popis
* New Reading and Listening Texts motivate students to speak and think in English. * New exam zones in the Powerbook build students' exam skills and confidence. * New comprehensive testing programme provides total evaluation for students * Grammar and skills development give students a solid…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Opportunities Pre-Intermediate Language Powerbook je 372 Kč

Výběr knih autora Patricia Reilly

Zobrazit všechny knihy autora Patricia Reilly
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.