New Opportunities Pre-Intermediate Language Powerbook Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Opportunities Pre-Intermediate Language Powerbook Pack koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
New Reading and Listening Texts motivate students to speak and think in English. New exam zones in the Powerbook build students' exam skills and confidence. New comprehensive testing programme provides total evaluation for students. Grammar and skills development give students a solid base for…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Patricia Reilly

Zobrazit všechny knihy autora Patricia Reilly
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.