Než budu školákem - Příprava k zápisu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Než budu školákem - Příprava k zápisu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
114 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato publikace je skvělým pomocníkem pro předškoláky, kteří se připravují na vstup do 1. třídy základní školy. Díky různým úkolům podporuje rozvoj jemné motoriky a posiluje dovednosti nezbytné pro úspěch ve škole. Děti se nenásilnou a zábavnou formou naučí základy psaní a počítání. Ilustrace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Než budu školákem - Příprava k zápisu je 120 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.