Nezdárný syn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezdárný syn koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezdárný syn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezdárný syn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezdárný syn koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Baz a Simon si mysleli, že vítězství nad Zlořádem Pletichou všechno spraví. Že to spraví láska… Jenže brát tohle vítězství jako konec byla chyba. Žádný konec není. Dějou se zlé věci, pak se přestanou dít, ale v hlavě dělají lidem paseku dál. Když Baz, Simon a Penny odjedou na prázdniny do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezdárný syn je 294 Kč

Výběr knih autora Rainbow Rowell

Zobrazit všechny knihy autora Rainbow Rowell
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.