Nežná náruč vetra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nežná náruč vetra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežná náruč vetra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežná náruč vetra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nežná náruč vetra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sľubovali mi rozprávkového princa, ale takého manžela som sa nedočkala. Gróf Egerton je zlý, nebezpečný a pripravený využiť každú chvíľu, keď mi môže ublížiť. Keď mi doktor oznámil, že čakám dieťa, nevedela som, či sa mám tešiť, alebo ten deň preklínať. Kvôli Charlesovi som prišla už o dve deti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nežná náruč vetra je 415 Kč

Výběr knih autora Alexander Stainforth

Zobrazit všechny knihy autora Alexander Stainforth
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri SK, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri SK, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.