Nevěsta na útěku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevěsta na útěku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevěsta na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nevěsta na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevěsta na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Nevěsta na útěku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevěsta na útěku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevěsta na útěku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Oliver Russell se ocitl vnoční můře. Po otci sice zdědil hraběcí titul, ale také obrovské dluhy. Aby zabránil blížícímu se bankrotu, rozjede se za bezdětnou a zámožnou tetou, s níž se rodina dlouhá léta nestýkala a která by mu snad jako jediná mohla pomoci. Lady Ruthvenová ho kupodivu přijme…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevěsta na útěku je 334 Kč

Výběr knih autora Alexander Stainforth

Zobrazit všechny knihy autora Alexander Stainforth
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.