Nikdy nebudem tvoja

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nikdy nebudem tvoja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nikdy nebudem tvoja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy nebudem tvoja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zlomené srdce si lieči v divadle, ale čo ak lásku nájde práve na doskách, ktoré znamenajú svet? Meganine vzťahy sú vždy rovnaké – zamiluje sa do dokonalého chalana a... ten sa buchne do inej. Radšej sa teda sústredí na režírovanie školskej divadelnej hry. Napriek svojej nechuti si v nej musí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nikdy nebudem tvoja je 415 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Emily Wibberley, Austin Siegemund-Broka
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.