Nikdy tvá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nikdy tvá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy tvá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy tvá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy tvá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nikdy tvá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vtipná romantická komedie o bohaté dědičce, která navrhne oboustranně výhodný sňatek z rozumu muži, jehož nemůže vystát… jen aby zjistila, že mezi láskou a nenávistí je až příliš tenká hranice Poté co přišla o práci i o snoubence, se Natalie Vosová vrací do rodného města, aby se vzpamatovala a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nikdy tvá je 364 Kč

Výběr knih autora Tessa Bailey

Zobrazit všechny knihy autora Tessa Bailey
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.