No Good Deed

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

No Good Deed koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
The exciting new novel by John Niven, bestselling author of KILL YOUR FRIENDS and STRAIGHT WHITE MALE. Following the divergent lives of two childhood friends, NO GOOD DEED is a funny and painful examination of friendships; of the strange currents of ambition, loathing, pity and affection that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy No Good Deed je 350 Kč

Výběr knih autora John Niven

Zobrazit všechny knihy autora John Niven
Výběr knih vydavatele Random House UK Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House UK Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.