No One Would Do What The Lamberts Have Done

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

No One Would Do What The Lamberts Have Done koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

No One Would Do What The Lamberts Have Done koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
You think it will never happen to you: the ring of the bell, the police on the doorstep. First they check you're who they expected to find at the address. What they say next traps you in a nightmare, and there seems to be no way out. It starts with the words, 'I'm afraid...'

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sophie Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Hannah
Výběr knih vydavatele Bedford Square Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bedford Square Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.