Northmen's Fury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Northmen's Fury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The NorthmenÂ’s Fury describes how and why a region at the edge of Europe came to dominate and to terrorise much of the rest of the continent for nearly three centuries and how, in the end, the coming of Christianity and the growing power of kings tempered the Viking ferocity and stemmed the…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Philip Parker

Zobrazit všechny knihy autora Philip Parker
Výběr knih vydavatele Vintage Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.