Nový domek pro myšku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nový domek pro myšku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nový domek pro myšku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový domek pro myšku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový domek pro myšku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový domek pro myšku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové vydání ve velkém formátu s průřezy! Jak může myška dostat velké jablko do svého malinkého obydlí? Nezbude jí nic jiného, než si najít jiné, o něco větší bydlení. Všechny domečky, které cestou potká, ale už mají svého nájemníka. Jak její putování za novým domkem dopadne, to se dozvíte v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nový domek pro myšku je 218 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.