Nový zeměpis v kostce pro SŠ II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oblíbená řada učebnic ve zbrusu novém vydání!Publikace přináší přehled středoškolského zeměpisu „v kostce“, tedy stručně a přehledně. Slouží k připomenutí učiva regionálního zeměpisu i k jeho opakování v rozsahu přípravy k maturitní zkoušce dle RVP gymnázií. Publikace obsahuje základní poznatky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nový zeměpis v kostce pro SŠ II. je 201 Kč

Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.