Nulová šance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nulová šance koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nulová šance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Nulová šance - Ryan Chris. Ryanovo vylíčení akcí komanda SAS (speciálních jednotek britského vojenského letectva) předčí svou autentičností a napětím všechno, co bylo na toto téma dosud napsáno. Seržant SAS Geordie Sharp, který svádí rozhořčenou soukromou bitvu s IRA, dostane příkaz…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nulová šance je 169 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.