O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi - Macek Ondřej;Ridzoňová Lenka. Příběh Martina Luthera, určený dětem zhruba od pěti let, ztvárnila trojice autorů: Ondřej Macek vypráví o jeho životě slovem, Lydie Férová barevným obrazem a Lenka Ridzoňová je doplňuje dobovými souvislostmi nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O bouřce, Bibli a Martinu Lutherovi je 150 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Macek , Lenka Ridzoňová

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Macek, Lenka Ridzoňová
Výběr knih vydavatele Kalich

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalich
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.