Mojžíš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mojžíš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mojžíš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mojžíš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mojžíš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis

Na stránkách této knížky se seznámíte s biblickým příběhem Mojžíše. Dozvíte se, co znamená jeho jméno, do čeho se mu vůbec nechtělo, proč dal lidem vypít vodu se zlatým prachem a co viděl z té hory, která je na přední straně knihy. Najdete tu také prostor pro své nápady a myšlenky. Edice HLE…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mojžíš je 230 Kč

Výběr knih autorů Ondřej Macek , Iva Květonová

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Macek, Iva Květonová
Výběr knih vydavatele Petrinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.