O málo menší než andělé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 85 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O málo menší než andělé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O málo menší než andělé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O málo menší než andělé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O málo menší než andělé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
O málo menší než andělé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
101 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O málo menší než andělé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

O málo menší než andělé koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
83 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co je největším problémem naší doby? Molekulární biolog a katolický kněz Marek Orko Vácha odpovídá na tuto otázku v sedmi obrazech. „Za největší problém současné Evropské unie považuji, možná překvapivě a paradoxně, otázky kdo jsem, kdo jsme, kdo je člověk. Nikdy v dějinách nebyla odpověď…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O málo menší než andělé je 91 Kč

Výběr knih autora Marek Orko Vácha

Zobrazit všechny knihy autora Marek Orko Vácha
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.