Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha „mistra pera“ Maxe Kašparů je sice vzhledem tak prostá a útlá, ale obsahově bohatá na životní příběhy, osobní zkušenosti, srozumitelnou víru, a především nepřehlédnutelnou radost ze života. Dává čtenáři prostor pochopit, co je důležité a co naopak lze možná tak trochu zanedbávat.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opice boží aneb vůl zajíce nedohoní je 130 Kč

Výběr knih autora Max Kašparů

Zobrazit všechny knihy autora Max Kašparů
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.