O nič (nebuďte) ustarostení – pre mladých čitateľov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O nič (nebuďte) ustarostení – pre mladých čitateľov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Max Lucado vo svojej knihe O nič ustarostení – pre mladých čitateľov: Ako sa popasovať s úzkosťou a osamelosťou pomôže vašim deťom prekonať úzkosť a tlak dnešného sveta a hlbšie pochopiť milujúcu Božiu prítomnosť. S Božou pomocou naozaj nemusíš byť o nič ustarostený. Nevieš si občas rady so…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O nič (nebuďte) ustarostení – pre mladých čitateľov je 216 Kč

Výběr knih autorů Max Lucado , Andrea Lucado

Zobrazit všechny knihy autora Max Lucado, Andrea Lucado
Výběr knih vydavatele Kumran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.