Láska hodná dávania na Vianoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska hodná dávania na Vianoce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska hodná dávania na Vianoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Láska hodná dávania na Vianoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska hodná dávania na Vianoce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
121 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prešiel od rozkazovania anjelom k spánku na slame. Od podopierania hviezd k zvieraniu Máriinho palca. Dlaň, ktorá držala vesmír, prijala od vojaka klinec. Prečo? Pretože taká je láska.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska hodná dávania na Vianoce je 128 Kč

Výběr knih autora Max Lucado

Zobrazit všechny knihy autora Max Lucado
Výběr knih vydavatele Kumran, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kumran, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.