Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie se zaměřuje na aktuální téma globální eliminace virové hepatitidy C, zejména na problematiku včasné a dostatečné diagnostiky a léčby tohoto závažného onemocnění v rizikových populacích. Přehledně zpracovaná teoretická část je doplněna vlastním výzkumem a bohatými praktickými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Epidemie virové hepatitidy C v rizikových populací je 312 Kč

Výběr knih autora Laura Krekulová

Zobrazit všechny knihy autora Laura Krekulová
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.