O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víly, kostlivci nebo bílá paní - první část bohatě ilustrované knihy přináší podrobný přehled známých i méně známých českých strašidel. Odkud se vzala, proč straší a kde je můžete potkat. V druhé části si o těchto strašidlech můžete přečíst pohádky, básničky nebo říkadla. Nechybí ani tematicky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O strašidlech a bytostech z pohádek a pověstí - Tradice a zvykosloví, pohádky, lidová říkadla, hádanky, básničky, hry a výrobky je 205 Kč

Výběr knih autora Dagmar Šottnerová

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Šottnerová
Výběr knih vydavatele Rubico

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rubico
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.