Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Koudelková Petra. Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 je 164 Kč

Výběr knih autora Petra Koudelková

Zobrazit všechny knihy autora Petra Koudelková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.