Společenská odpovědnost firem a organizací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Společenská odpovědnost firem a organizací koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Společenská odpovědnost firem a organizací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Společenská odpovědnost firem a organizací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Společenská odpovědnost firem a organizací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti a udržitelnosti v podmínkách české firmy. Jelikož samotná společenská odpovědnost stojí na třech základních pilířích, je kniha koncipována tak, aby dala nahlédnout do všech tří pilířů, a to jak z hlediska teoretického chápání, tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Společenská odpovědnost firem a organizací je 236 Kč

Výběr knih autora Petra Koudelková

Zobrazit všechny knihy autora Petra Koudelková
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.