Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 422 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Není skladem

Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech - Ort Petr. Publikace je první českou příručkou zaměřenou na oceňování nemovitostí ve zvláštních případech. Autor čerpá ze své dlouholeté znalecké praxe a nabízí praktická řešení znaleckých úkolů, které vznikají v souvislosti s oceňováním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oceňování nemovitostí ve zvláštních případech je 400 Kč

Výběr knih autora Petr Ort

Zobrazit všechny knihy autora Petr Ort
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.