Svobodné zednářství jako politické hnutí sui generis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svobodné zednářství jako politické hnutí sui generis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace se zabývá historií svobodného zednářství od jeho kořenů ve středověkých stavebních hutích přes tři století vývoje jako politického hnutí sui generis. Nedémonizuje svobodné zednáře, ale věcně hodnotí jejich podíl na realitě světového vývoje. Podrobně je např. analyzována úloha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svobodné zednářství jako politické hnutí sui generis je 99 Kč

Výběr knih autora Petr Ort

Zobrazit všechny knihy autora Petr Ort
Výběr knih vydavatele Aleš Čeněk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Aleš Čeněk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.