Odchod sovětských vojsk 1990-1991

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odchod sovětských vojsk 1990-1991 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odchod sovětských vojsk 1990-1991 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Odchod sovětských vojsk 1990-1991; Autor: Kyndrová Dana; V knize dokumentuje česká fotografka prostředí, v němž žila sovětská okupační vojska před jejich návratem domů v roce 1991.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odchod sovětských vojsk 1990-1991 je 172 Kč

Výběr knih autora Dana Kyndrová

Zobrazit všechny knihy autora Dana Kyndrová
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.