Podkarpatská Rus /Subcarpathian Ruthenia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podkarpatská Rus /Subcarpathian Ruthenia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podkarpatská Rus /Subcarpathian Ruthenia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podkarpatská Rus /Subcarpathian Ruthenia koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Poprvé se Dana Kyndrová na Podkarpatskou Rus (dnes Zakarpatská Ukrajina) vypravila v srpnu 1991, pár dní po moskevském puči. Rozpad sovětského impéria byl na spadnutí a ona si tehdy naivně myslela, že tento kus země, o který nás Stalin koncem války bezostyšně okradl, by se opět mohl stát…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Podkarpatská Rus /Subcarpathian Ruthenia je 417 Kč

Výběr knih autora Dana Kyndrová

Zobrazit všechny knihy autora Dana Kyndrová
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.