Oddanost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 155 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oddanost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oddanost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Oddanost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oddanost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oddanost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Proč člověk píše? Takovou otázku si klade básnířka, spisovatelka a hudebnice Patti Smith ve svém eseji. Ve vyprávění, jaké čtenář zná z její poslední knihy M Train, nás opět zavádí do svých běžných dní. Provází nás ulicemi Paříže, kde na návštěvě u svého nakladatele Gallimarda vzpomíná na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oddanost je 170 Kč

Výběr knih autora Patti Smith

Zobrazit všechny knihy autora Patti Smith
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.