Odložený manžel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odložený manžel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odložený manžel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odložený manžel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odložený manžel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis

Sledujte rozpad jednoho manželství od šokujícího začátku přes další leckdy spletité stezky někdejších i nových postav příběhu až po jejich nečekaná rozuzlení, to vše zachycené veršem bryskním i melancholickým.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odložený manžel je 134 Kč

Výběr knih autora Aleš Misař

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Misař
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.